אירועים לעסקים

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

חברות רבות עורכות אירועים שונים כדי לקדם את הפעילות העסקית שלהן. בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר שיתופי פעולה בין גורמים שונים בתחום זה. איך זה יכול להיות קשור בעולם היין? תתפלאו – יש קשר
חיים לוי הוא יועץ משכנתאות, מומחה ומשקיע נדל"ן עם 20 שנות נסיון. הוא אפילו חיבר רב מכר בתחום שנקרא "נדל"ן בג'ינס", הוא מרצה ומייעץ בתחום המשכנתאות והשקעות הנדל"ן. מדי פעם הוא מתלבט בוודאי, כיצד הוא יכול לקדם את העסק שלו, מלבד בכתיבה באתרים שונים, פעילות במדיה חברתית ועוד.

ובכן, מסתבר שאחת האופציות של אנשים כמו חיים לוי – והוא כמובן רק דוגמא – היא לבוא ולהרצות בפני קהל מתאים, באירועים שונים, שלאו דווקא 'שייכים' ישירות להם. לדוגמא:

חברה מסוימת מעוניינת לקיים יום עיון לעובדים שלה, ורוצה להכניס ולצקת באירוע תכנים שלאו דווקא קשורים בעולם העיסוק הישיר שלה. אופציה ראשונה היא כמובן לחפש בדרן, אמן חושים או סטנדאפיסט, שיבוא לאירוע, ייתן הופעה בת 45 דקות או שעה וכולם יהיו מרוצים. הבעיה היא, שכל אלה כבר נראו ונצפו, והצורך להביא דברים חדשים עולה כל הזמן.

גם בתחומים אחרים, כמו סדנאות יין, בירה או אלכהול, שתו כבר החבר'ה כל מה שאפשר, אכלו וזללו את כל מה שניתן, והם – איך לומר – שבעים. נכון, תמיד אפשר לחדש גם בסדנאות יין, סדנאות בירה או משקאות וקוקטיילים – זהו עולם גדול מאוד ורחב – אבל רוב הקהל מתעניין בבייסיקס. סדנא אחת בתחום – מקסימום שתיים – תספיק בהחלט.

אז מה כן אפשר לעשות?

בעלי עסקים רבים יהיו מוכנים לבוא לחברה שלכם ולהרצות בפני העובדים על התחום שבו הם עוסקים. אם ניקח למשל את מר לוי, שעוסק כאמור בייעוץ משכנתאות, אפשר להניח שהוא ישמח לבוא ולהרצות בפני קהל העובדים, אם הוא רלוונטי. נניח שהקהל שלו הוא בני 35 – 45, גברים ונשים כאחד, מאזור המרכז. אם העובדים שלכם מתאימים לחתך הגילאים, זה בהחלט יכול להועיל לכולם.

ומה אם חתך הגילאים שונה? מה אם מדובר בקהל של נשים, בנות 35 – 45, או אפילו צעירות יותר? לאלה יתאים אולי מרצה בתחום התזונה? דיאטן או מאמן כושר אישי?  אולי לא תצטרכו ללכת רחוק מדי כדי למצוא מרצה כזה: יכול להיות שאתם מכירים מאמן כושר טוב, שיוכל לבוא ולתת כמה טיפים, או אולי דיאטנית שפעם התיעצתם איתה? ומה התשלום?או! כאן יכולה להיות בשורה אמיתית. ייתכן שהמרצה שלכם, שיש לו עסק לקדם, ישמח לבוא ולהרצות בפני הקהל שלכם ללא תמורה, או אולי תמורת כיסוי הוצאותיו בלבד. זה win-win situation אמיתי, אם הקהל מתאים למרצה ואם המרצה טוב ויודע לא רק את העבודה שלו, אלא גם לעמוד בפני קהל.

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ארועים ותחרויות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.