וודקה Three Olives מרלין מונרו

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

וודקה Three Olives משיקה תווית חדשה ומרלין מונרו עליה. בייליס, לעומת זאת ובקטגוריה שונה, הולכת גם היא לכיוון הנשי – אבל אחרת

יום האשה הבינלאומי חלף אולי, אבל Three Olives, שמיובאת על ידי החברה הסקוטית, מוציאה (בינתיים בחו"ל) בקבוק חדש ועליו תווית של מרלין מונרו. הוודקה, שחגגה השנה 1.5 מליון ארגזים בשנה, עושה לא מעט מהלכים שיווקיים ותדמיתיים, כדי למצב את עצמה חזק יותר בקטגורית הסופר או אולטרא פרמיום: בינואר הושק קמפיין עם השחקן קלייב אוואן – The London Vodka – והנה לנו גם משהו שפונה לקהל האמריקאי.

שלושת הזיתים החדשים על שם מרלין מונרו יהיו בטעמי תות ושמנת. משהו שבעיני היצרן (פרוקסימו) מסמן את האופי ה"sweet, flirty, luscious and sultry" של מונרו. הטעם הזה מצטרף לשורה שלמה של טעמים מתוקים של הוודקה, חלק מהטרנד העולמי המתוק.

ובעניין מתוק אחר – שני מתוקים, שניהם מבית דיאג'ו:

סמירנוף – בעלי הבית של הוודקה בעולם (עדיין מקום I) – משיקים שלושה טעמים חדשים בליין הסורבה וודקה שלהם. אלה כולם מיועדים ומכוונים לשוק הנשי, כשהם מאופיינים בפחות קלוריות לדרינק וטעמים – נכון – מתוקים יותר.

מהצד השני של הסקאלה מעצבת דיאג'ו את בקבוקי הבייליס אייריש קרים – הליקר המוביל בעולם – ומכוונת גם אותם יותר לשוק הנשי. הבקבוק יהיה צר יותר וגבוה, כך שתהיה לו נראות טובה יותר על המדף, והוא כהה ו'מודרני' יותר מהקיים היום.

כל הצילומים: יח"צ

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה אלכוהול, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.