את זה אפשר לעשות (כמעט) רק עם גינס

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

גדול – פשוט גדול: כוס שהופכת ‘מקפצה’ לאינטרנט, בעזרת קוד QR

האנשים בגינס (או סוכנות הפרסום שלהם  – BBDO) מנצלים את צבע הבירה שלהם עד תום. לאחרונה החלו לחלק לבארים בניו יורק כוסות של גינס, ועליהן QR Code מודפס בלבן. רק כשממלאים את הכוס בבירה כהה מאוד (נחשו איזו), אפשר להגיע לדף המיוחל.

ואני אומר: איפה כל אנשי המאלט, כשצריך אותם?

כוס גינס עם Qר

יש גינס יש חברים: הכוס הכי סוציאלית בגלקסיה (צילום יח"צ)

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ידיעות בירה, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.