תדמית חדשה להיינקן

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

לוגו חדש לחברה, אבל זהות חזותית ועיצוב המותג היינקן – ללא שינוי

וואלה. יצא היום, מבית המדרש של יצרן הבירה הענק:

"היינקן התפתחה באופן משמעותי במהלך עשר השנים האחרונות. כיום, החברה היא בעלת טביעת הרגל הגלובלית ביותר בעולם הבירה: פורטפוליו של יותר מ- 250 מותגים של או סיידר, ותעסוקה ליותר מ-  70,000 אנשים." זה מה שאמר היום ז'אן פרנסואה ואן בוקסמיר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל בפועל של היינקן.

תדמית חדשה להיינקן 1

חדש! היינקן ב- CAPS בלבד. (מתוך אתר ה- corporate).

זהות חדשה תבדל את החברה מהמותג היינקן. בכך היא תשקף טוב יותר את מי שאנחנו היום ותיקח אותנו לעבר החברה שאנו שואפים להיות מחר".

מהיום יש לרשום את שם החברה היינקן באותיות גדולות. זה יעזור להבחין בין שם החברה ובין המותג של החברה. זוהי גם הדרך בה שם החברה נכתב במקור, כאשר היינקן נוסדה בשנת 1864, וזה מחזק את כוחה של החברה בעזרת שיקוף ההיסטוריה הארוכה שלה. זהות חדשה נותנת כבוד למותג היינקן ומורשתו, ובאותו זמן יוצרת זהות חדשה וברורה עבור החברה."

פייר? יותר יפה להם.

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ידיעות בירה, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

1 Response to תדמית חדשה להיינקן

  1. מאת ליאור‏:

    עכשיו רק נשאר להם לעשות בירה…

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.