מלך עירום: אבסולוט אילוז'ן

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

אני חייב לאמר שזה קצת beyond me הפעם; המהדורה המוגבלת החדשה של אבסולוט, אני מתכוון. צריך לראות את זה, אבל לשם כך תצטרכו לקפוץ ל'טיב טעם' הקרוב למקום מגוריכם

בק אין דה גוד אולד דייז, בימים שבהם אבסולוט רק התחילה לצאת עם המהדורות המיוחדות והמוגבלות שלה, זה נראה היה כאילו שהיא באמת מתאמצת. זקני העיר זוכרים בוודאי את מארזי הבלינג הזהובים שנחתו לילה אחד על תל אביב, ואת בקבוקי ה'דיסקו' עטויי הפלסטיק המבריק, שתלינו מהתקרה, בסגנון כדורי הנצנצים של הדיסקוטקים של רמלה.

אחרי אלה ואחרי Absolut Bar יצאו אבסולוט במארז המסקרייד והרוק, תפורי הפאייטים האדומים וממוסמרי העור, בהתאמה. אלה בהחלט היו שוס, אבל עם חיוך רציני ומפנק. עכשיו? עכשיו זה נראה כאילו שלמישהו שם נגמרו הרעיונות, או שהפוך על הפוך, הם מחכים לראות מי יהיה הראשון שיצעק "האבסולוט הוא עירום", או "איטס אבסולוטלי נייקד".

אז הנה אני. קבלו אותי.

מלך עירום: אבסולוט אילוז'ן 1

מסובבים ומסובבים ורואים מה שיש לראות, שזה לא הרבה. צילום: אבסולוט

על הבקבוק החדש של אבסולוט – Illusion – מודפסת ה'תווית' בצידו האחורי, כשהיא מוקטנת ומוצרית במקצת. מלפנים, מתחת למדליון עם פניו של לארס אולסון סמית', הלוא הוא החבר האבסולוטי, אין כלום. הכל מאחור. ההדפסה מתוכננת כך, שכאשר מתבוננים בבקבוק מלפנים, מתקבלת תווית פחות או יותר בגודל ה'נכון', מעוותת קצת בגלל הזכוכית. "אם מסתכלים מימין ומשמאל", אומרת אן מלמק, סגנית נשיא אבסולוט העולמית, "מעבירה מהדורת האילוז'ן את האמונה של המותג ואת הצורך לאתגר ולקבל את הבלתי צפוי, ולעורר פרספקטיבות חדשות ומפתיעות."

אבסולוט הוא מותג חלום: זה מותג שבאמת, השמיים הם הגבול בכל הקשור בתדמית שלו, ביצירתיות שלו ובהסטוריה שלו. הוא מחובר לאומנות, לסטייל ולעכשויות. הוא באמת יוצא דופן באייקוניות התרבותית, חוצת הגבולות שלו. לבוא עם הדבר הזה, אחרי הכל?

האמת? בעיני זה פקשוש. סוכנות Family Business, שעומדת מאחורי השקות כמו הבלינג והדיסקו, כמו גם אחרות, הצליחה למכור הפעם לגברת מלמק קונספט 'ערום' למדי. בניגוד לבקבוקים האחרים, הקודמים, זוהי הפקה דלה למדי, משעממת וחסרת ייחוד, שהיתרון היחיד שלה הוא שאפשר יהיה להעביר אותה בקלות מתחת לרדאר, ולשכוח ממנה כמה שיותר מהר. מצד שני, אם אתם אספנים, יכול להיות שתרצו דווקא בקבוק כזה, ש'יעלם' מהר.

בינתיים, אתם מוזמנים לראות מה הצרפתים – שבכלל הם עכשיו בעלי הבית של המותג – עשו עם הוודקה באחד מחלונות הראווה בפריז.

 המחיר המומלץ לצרכן הוא 70 ש"ח. להשיג – בלעדית – בסניפי טיב טעם.

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה אלכוהול, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.