טמפו רוצה שתשתו יותר חצאים

של גולדסטאר, אני מתכוון. ולשם כך היא מוציאה עכשיו גם מארזי שישיות לבקבוקי החצי ליטרזה בסדר לרצות שיקנו יותר מהמוצר שלך.

זה בסדר גמור.

זה בסדר גמור גם לארוז אותו בשישיות, אם רוצים שיקנו ממנו יותר, אבל באמת, give us a break עם כל חתימת הפחמן והסיפורים הארוכים: זה שתארזו את מוצר במארזי קרטון מייקרים, באמת ידרבן יותר אנשים לקנות ממנו כדי לחסוך בחתימת הפחמן?

אתם רוצים לקדם מכירה של 500 מ"ל בבקבוק חוזר? תורידו את המחיר של המוצר ככה, שימכרו אותו במחיר סביר ברשתות השונות (5.80 ש"ח כמו ברמי לוי, ולא 7.80 כמו בשופרסל), או תנו עליו rebate. אל תעמיסו עוד קרטון מודפס, חתוך, מקופל ומודבק, שאף אחד לא רוצה ולא צריך.

מארז גולדסטאר 500 מ"ל במנשאי קרטון – big dislike הפעם, טמפו.

Share
שגיא קופר
פורסם בקטגוריה תהיות שונות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה אחת על טמפו רוצה שתשתו יותר חצאים

  1. מאת אורן אבראשי‏:

    שגיא יקירי,
    בתור מי שהיה ממובילי המהלך הזה בטמפו. אני יכול להגיד שהמניע לא היה ציני כמו שמשתמע מהביקורת שלך אלא בדיוק להיפך. מחיר הצרכן לא נקבע על ידי טמפו ולראיה המחיר ברמי לוי שאתה מצטט. אריזת הבקבוק החוזר מספקת את הבירה במחיר הזול ביותר לצרכן מבין כל האריזות ואם טורחים ומחזירים את הבקבוק אז גם מקבלים החזר של הפיקדון – rebate של 1.20 לבקבוק כלומר ערך כלכלי ברור לצרכן וכל זאת באריזה בעלת המדרך הפחמני הנמוך ביותר מבין אריזות המוצר הזמינות לצרכן. מארז השישיה החדש מספק נוחות גם בקניה וגם בהחזרת הבקבוקים לשימוש חוזר לחנות. הוא אכן מעוצב ומודפס, בין השאר כדי לתקשר את התועלות האלה. אם צרכן פלוני לא רואה ערך במארז, הוא מוזמן לקנות בקבוקים בודדים או פחיות. יתרה מזאת, איש אינו מונע מהצרכן לעשות שימוש חוזר במארז ולמלא אותו בחנות בבקבוקים בודדים מהמדף.
    גילוי נאות: אני מנהל החדשנות והאחריות התאגידית בחברת טמפו.

כתיבת תגובה