סלקטד בנראות חדשה

סדרת היין המוכרת ביותר בישראל עוברת מהפכה עיצובית: התוויות המוכספות יוצאות מהמחזור
"כרמל"  מוציאים לגמלאות את התוויות המוכספות של סדרת 'סלקטד' שלהם, עם עיצוב חדש לסדרה כולה. Neil Tully MW והסטודיו שלו (Amphora Design) הם מאחורי התוויות החדשות, שנותנות מקום רב יותר לצבע, לנראות ובולטות על המדף בסופר.

סדרת סלקטד עברה לא מעט שינויים עיצוביים במהלך השנים, כולל הכנסת חלק מהיינות לתת-סדרה "צעירה" בשם יאנג סלקטד. היינות הראשונים שיגיעו למדפים תחת הנראות החדשה הם היינות הלבנים והרוזה שבסדרה, הכוללים גם את המוסקטו והזינפנדל הלבן. היינות האדומים הראשונים תחת העיצוב החדש יהיו אלה מבציר 2014, והם יושקו בתחילת השנה הבאה.

"כרמל" הם לא הראשונים שמגייסים כוחות עיצוביים מחו"ל בכלל ומאנגליה בפרט, כדי לעצב את התוויות החדשות שלהם. לפניהם עשו את זה יקבי ברקן, במהלך שיווקי שהיה חלק מכלל העיצוב של קבוצת טמפו. ניל טלי MW – המעצב האחראי למהלך הנוכחי של כרמל – עוסק בעיצוב תוויות לא רק ליינות בוטיק, אלא גם ולא מעט ביינות שמיועדים לרשתות סופרמרקטים כמו וייטרוז ואחרים.

Share
שגיא קופר
פורסם בקטגוריה יין, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *