גינס 1759: נכנסים לשוק הלוקסוס

במטרה לשפר ולהעלות את מכירות המותג, דיאג'ו משיקה גינס חדשה: הפעם עם 9% אלכוהול, בבקבוק מושחר, עם פניה לשוק הסופר-דופר-אמא-של- האולטרא גבוה

האם דיאג'ו מתחילה להתעייף מצרכני הבירה המסורתיים? או שאולי היא זיהתה שהם (בארה"ב לפחות) עוברים ומחפשים לצרוך בירות כשמפניה או סינגל מאלט טוב? לא מן הנמנע. בכל אופן, היום (23.10.14) היא השיקה מהדורה מוגבלת מאוד של בירה חדשה: Guinness The 1759.

גינס 1759: מהדורה מיוחדת להצלת מכירות המותג? (יחצ)

גינס 1759: מהדורה מיוחדת להצלת מכירות המותג? (יחצ)

מדובר באמבר אייל בעל חוזק אלכוהולי של 9%, עשוי מלתת בירה ולתת ויסקי. זהו המוצר הראשון בסדרה שגינס קוראת לה "Guinness Signature Series": בירות בוטיק מיוחדות, שמיוצרות בבית הבישול במבשלה המקורית, המחודשת, ב- st. James's Gate.  הבירה מיוצרת במהדורה מוגבלת של 90,000 בקבוקים בלבד, 'תזכורת' לאותו חוזה חכירה מפורסם שעליו חתם ארתור גינס, ל- 9,000 שנה.

המהדורות המיוחדות הקודמות של גינס עדיין לא הוכיחו את עצמן: הבלאק לאגר נכשל ואילו הבלונד לאגר רק הושק לאחרונה. שווה לציין שאלה היו בירות שפנו לשוק צרכני הקראפט ביר בארה"ב, ואילו כאן מדובר בפלח שוק אחר לגמרי.

הבירה נמכרת בכ- 35 דולר במדינות מסוימות בארה"ב ורק בה, בבקבוק 25.50 אונקיות – כ- 750 מ"ל, פקוק בפקק תסיסה מסורתית.

Share
שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ידיעות בירה, יין, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה