Vince'N Theo – וודקה חדשה

דן שקל ושותפיו, האנשים שעשו את 'ואן גוך' בישראל, מביאים חדשה במחיר צנוע יותר מזה של הוואן גוך

המספרים אומרים שקרנה של הוודקה ירדה בשנים האחרונות בישראל. יכול להיות שאנחנו עדיין לא מרגישים את זה, אבל עם עליית מחירי המשקאות הבסיסיים וירידת מחירם של משקאות הפרמיום, הראשונים – ובראשם הוודקות השולות – אמורים היו לההפך לפחות פופולריים.

וודקה וינסנט ותאו

וודקה וינסנט ותאו

ההשקה של מותג חדש בקטגורית הפרמיום – אותה קטגוריה שבה מככבות פינלנדיה, אבסולוט והשותפות – נראית לכן קצת out of context. מצד שני, יבואני ואן גוך בישראל כבר הוכיחו לא פעם שהם יודעים מה שהם עושים.

Vince'N Theo, הקרויה על שמם של צמד האחים הטראגיים כל כך – וינסנט ואן גוך ואחיו, תיאו – היא וודקה שמיוצרת באותה מזקקה בה מיוצרת הוואן גוך, וחתום עליה טים פוס – המזקק של אותה מזקקה. המותג, השייך לקבוצתם של דן שקל ורותם נרדי, מציע כרגע וודקה נקיה (40%) וודקות שונות בטעמים (37%) – עוגה, מסטיק, תפוח אדום (מתוק) ואקאי. טעמים מתוקים, בקיצור, שפונים לפלח השוק הנשי והצעיר. המחיר – 99 – 109 ש"ח לבקבוק (99 ש"ח לוודקה הרגילה).

הוודקה הבסיסית בסדר. לא משהו שיש לו אופי בצורה מזוהה כלשהי, כמו הוודקות הרוסיות המתקתקות, אלא וודקה חלקה ונקיה. הבקבוקים עצמם צבעוניים, באותו גודל ופורמט של הוואן גוך ומזכירים אותם. קהל צעיר, אמרתי כבר?

(צילום יח"צ יפה אפרתי).

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה אלכוהול, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.