את זה אפשר לעשות (כמעט) רק עם גינס

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

גדול – פשוט גדול: כוס שהופכת 'מקפצה' לאינטרנט, בעזרת קוד QR

האנשים בגינס (או סוכנות הפרסום שלהם  – BBDO) מנצלים את צבע הבירה שלהם עד תום. לאחרונה החלו לחלק לבארים בניו יורק כוסות של , ועליהן QR Code מודפס בלבן. רק כשממלאים את הכוס בבירה כהה מאוד (נחשו איזו), אפשר להגיע לדף המיוחל.

ואני אומר: איפה כל אנשי המאלט, כשצריך אותם?

כוס גינס עם Qר

יש גינס יש חברים: הכוס הכי סוציאלית בגלקסיה (צילום יח"צ)

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ידיעות בירה, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.