בירה לף ו'חג האהבה': kind of מוזר, לא?

פאנלים וולטאיים ליקב או לבית

"חלק מאסטרטגיית המותג הוא להיות ברגעים שבינו לבינה." אמר אמיר עדן, מנהל מותג לף. לקראת ולנטיינס הוא יצא בפעילות בארים ומקומות בילוי, מלאת כוונות טובות, ועם הרבה חיוך

בנייט אוף ולנטיינ'ס דיי, הלוא הוא 14 בפברואר, כתבו לי ממשרד יחסי הציבור של 'לף', קופידונים של מותג הבירה הבלגית החביב "יחלקו אלפי ורדים ויציעו מגוון כרטיסי ברכה רומנטיים לאוהבים ולאלו המבקשים למצוא אהבה."

בירה לף ו'חג האהבה': kind of מוזר, לא? 1

נזירי לף בפעילות 'נזירית'

כרטיסי הברכה נועדו לזוגות ולאלו המעוניינים להכיר בן/ בת זוג, וכל אחד מהם נושא משפטי התחלה מקוריים, ומקום לרשום מספר טלפון ושם. הקופידונים, אומרים אנשי Leffe, הם שחקנים מנוסים שיסייעו למעוניינים ל"שבור את הקרח" ולהעביר ביניהם מסרים.

בירה לף ו'חג האהבה': kind of מוזר, לא? 2

קופידונים עם 'מנזרים' (צילום: מאיר פרטוש)

זאת לא פעם ראשונה ש'לף' יוצאת במסע קידום מכירות שמתבסס על שידוכים וזיווגים. הפעם האחרונה היתה באוגוסט 2011, כאשר החברה השיקה אפליקציית מובייל לכבוד חג האהבה היהודי – ט"ו באב. הפעם אנחנו מקבלים את הכרטיסיות החביבות ואת הקופידונים, אבל הרוח היא אותה הרוח.

בירה לף ו'חג האהבה': kind of מוזר, לא? 3

נזירי לף בפעילות מבצעית יותר, איך נאמר, 'גברית': תומכים בפסטיבל הרלי דווידסון

מדובר בפעילות תדמיתית ב- 150 מסעדות ברחבי הארץ ו- 80 ברים מובילים – הפעילות וההטבות אינן מותנות ברכישה. מה שנשאר לכם, הוא לשתות מספיק כדי להשתחרר ולשחק את המשחק. חלק מהכרטיסיות פונות לבחורים, וחלק לבחורות.

ואני אומר שזה צחוק הגורל, שדווקא בירה של נזירים מקודמת באמצעות שידוכים…

(צילומי המנזר – Abbaye Leffe)

שגיא קופר
פורסם בקטגוריה ידיעות בירה, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.